העדה החרדית רותחת • האם התגלה השקר הגדול של 'אתרא קדישא'?

    ארי וידר 3 Comment on העדה החרדית רותחת • האם התגלה השקר הגדול של 'אתרא קדישא'?
    18:06
    08.05.24
    מנחם טוקר No Comments on פיני אינהורן חושף: מתי ייצא הלהיט הוואקאלי הראשון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם בארגון 'אתרא קדישא' עורכים איפה ואיפה? כך לפחות טוענים גורמים ב'עדה החרדית' שמסתמכים על עדויות ותצלומים שמוכיחים לכאורה כי בפרויקט לבניית דירות בשכונת גילה בירושלים מחוללים קברים, וזאת כאשר רשמית אמורים אנשי אתרא קדישא לפקח על העבודות ולכאורה מקבלים על כך תשלום.

    לדברי גורמים בעדה החרדית הגיעו בימים האחרונים לשולחנם של חברי בד"ץ העדה החרדית עדויות ותצלומים מרשיעים על חילול קברים המתרחש בימים אלו בפרויקט לבניית דירות בשכונת גילה בירושלים.

    לטענת הגורמים, שלוחי הבד"ץ שהגיעו אתמול אל השטח נדהמו לראות את הארכיאולוגים הרבים על פני השטח המבצעים את עבודות החפירה ללא מפריע, כאשר במקום לא נמצא אף מפקח אחד לרפואה, בו בזמן שארגון אתרא קדישא נקרא באופן רשמי המפקח והאחראי על השטח.

    גורמים בעדה החרדית מביעים תמיהה נוקבת כלפי ארגון אתרא קדישא וראשיו אשר בו בזמן שביד אחת הם נאבקים נגד פינוי קברי פיר במתחם גולובנציץ בבית שמש – מאבק הנמשך כבר מספר שנים ומוכר לכולם בהיותו רווי השמצות ומחלוקות שקרעו את העדה החרדית, הם תומכים ביד השניה בחפירות במורדות גילה, על אף שמדובר באותה צורה ובאותה מתכונת בדיוק כמו הקברים במתחם גולובנציץ בבית שמש.

    אותם גורמים בכירים בהנהלת העדה החרדית מוסיפים ואומרים כי שוב הוכח לכאורה שלא הצלת קברים עומדת למול עיניו של ארגון אתרא קדישא, אלא המאבק הוא אך ורק על שליטה בלעדית על הפיקוח בחפירות ארכיאולוגיות.
    unnamed

    unnamed2



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כמה שילמו לכם על הכתבה הזאת ???
      או שסתם אתם שונאים את הקיצוניים יותר כמו שמוכח מכל הכתבות שלכם כגון החופה במירון ועוד , בושה!!!

    2. 2

      למה אתם כותבים "חשיפות" שכבר "נחשפו" ע"י אותם גורמים ידועים עשרות פעמים, (נשר, רמב"ש ג' ועוד) וכולם מכירים את השקר…